viernes, 18 de abril de 2008

Mámoas

Cando comenzé a dar uns paseos coa bloguera Mer,descubrín que
tiñamos unha "Ruta de Mámoas ,ó ladiño de casa!













Este é o itinerário da Ruta das Mámoas na Madroa!









As mámoas ou medorras son amoreamentos de terra de
forma circular que se nos presentan de forma brusca
sobre o terreo... (Vamos que son Túmulos...)
Algunhas estan no exterior e nestos casos chamánse Dólmenes!













Hai que ver,en todo o tempo que levo aquí e non darme conta....
Pois nada,quédame invitarvos a coñecer este recuncho de Vigo!

6 comentarios:

Nuevo Ícaro dijo...

Vaya, vaya, parece que el primer comentario del nuevo blog va a ser mío. Bueno pues mucha suerte con el nuevo blog y ¡Adelante con el gallego!Moitos bicos.

Ana dijo...

Uff...non daba entrado ninguén,jejeje

paideleo dijo...

Ánimo, Ana, que o fas moi ben.
Os norteamericanos chegan a ter mámoas e farían un parque de atracións.
Sabes que hai un xaponés que tamén quere escribir en galego ?.

http://blog.livedoor.jp/galicia/

Anónimo dijo...

Holiñassssss¡¡¡¡

Pois por aqui me tes dando unha voltiña. Eu xa coñecía ese camiño, ayyyy se eses pedruscos falaran, jajajajajajaja.

Aqui me tes se necesitas alguha axudiña co galego.

Biquiños.

Amylois dijo...

que chuloooooo, gracias, aprenderé de ti. mua. besos.

Son Unha Xoaniña dijo...

Parabéns por este blog en galego, ánimo!
Non todos tuvemos a sorte de aprender o galego na escola. Os da miña xeración falámolo sempre pero tivemos que aprender as normas gramaticais e a escribilo, pola nosa conta, de xeito que, eu polo menos teño inda moitos erros, e moitas cousas que aprender en canto a escrita, pero é importante esforzarse para manexar o noso idioma con asiduidade.
Apertas.