domingo, 20 de abril de 2008

Lendo en galego

Como sabeis estou aprendendo a escribir e ler en galego. Fai tempo faláronme dalgúns libros de estilo policial escritos nesta lingua.Ademas moitos deles a acción desenvolvíase en Vigo.
Se podeis axudarme,e aconsellarme algúns...pois non coñezo os autores galegos nin as súas obras. Busquei por internet,pero os títulos non me din moito e a mayoria son de poesia.
De momento lin : "Ou neno do pixama a raias" e teño pendente de terminar "Made in Galiza de Senchú Mende.

6 comentarios:

Luna (Leonor Gómez) dijo...

Ah! me alegro mucho que empezaras este blog. Siento si hay que comentar en gallego pero.. no lo sé escribir jeje.. aunque he comprendido todo el post.. Felicidades Ana!! Querer es poder y tú lo vas a conseguir.

Biquiños

Ana dijo...

Aquí escribis como os de la gana!
En chino no que no entiendo,jejeje

Amylois dijo...

A!! así que estas aprendiendo a leer y escribir en gallego. Yo pensaba que eras de allí. Bueno, pues no se donde estás, pero no se donde puedes encontrar mas libros en gallego. quizas si preguntas en el corte ingles. Y sobre autores gallegos , has mirado en el google?

besitos.

Thedarksunrise dijo...

Ánimo :)

Mer dijo...

Hoxe teño algo máis de tempiño, xa che dixen onte que ando medio acelerada.
Estou lendo este novo blogue, de seguro farás progresos rápidamente.
EMPEZAMOS CON PEQUENAS CLASES: En galego non se utilizan tempos verbais compostos tales como HABÍA DITO dixe DIXERA e cousiñas así.
Voume poñer a facerche o esquemiña das contraccións a ver se cho podo dar mañá na camiñata. Eu tampouco falo moi ben o galego, que conste, pero un pouquiño de axuda podo ofrecerche, non sei do que me acordarei daquel lonxano cursiño de perfeccionamento.
Bicos e ADIANTE!!
Bicos.

Anónimo dijo...

Proba con "Ollos de auga" de Domingo Villar. Gustoume.